Obchodní podmínky
- Kontaktní údaje
Název: Denikzinkubatoru.cz
Kontaktní osoba: Veronika Petrášová
IČ: 08255407
DIČ: CZ 8155195268
Email:Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Kontaktní adresa: Polská 834, Studénka - Butovice, 74213
Prodávající se zavazuje na písemnou nebo elektronickou korespondenci ze strany kupujícího reagovat neprodleně, nejpozději ve lhůtě deseti pracovních dnů.
- Informace o zboží
Kupní smlouva na objednané zboží je uzavřena v okamžiku doručení objednávky zákazníkem.
Uvedená cena je smluvní, aktuálně platná k okamžiku odeslání objednávky zákazníkem.
Cena zboží neobsahuje cenu za služby spojené s dodáním (dále jen „dopravné“) a zaplacením zásilky (případné dobírkovné) obsahující objednané zboží.
Dopravné a případné dobírkovné (poplatek dopravci za platbu při převzetí zásilky) je zákazníkovi vyčísleno před odesláním objednávky samostatnou částkou podle zákazníkem zvoleného typu přepravy a způsobu platby. V případě, kdy je jedna objednávka doručována ve více zásilkách, je zákazníkovi účtována cena za dopravu pouze jednou.
Zboží zůstává do úplného zaplacení a převzetí ve vlastnictví prodávajícího, avšak nebezpečí škody na zboží přechází na zákazníka převzetím zboží zákazníkem.
Odesláním objednávky zákazník stvrzuje svůj souhlas s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy na jím objednané zboží. Náklady vzniklé zákazníkovi při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory apod.) si hradí zákazník sám.
- Doručování zboží
Prodávající dodá kupujícímu zboží nejpozději do 10 dnů od přijetí objednávky. Kupující je povinen zboží převzít a zaplatit.
Daňový doklad ke zboží bude součástí dodávky, nebo bude odeslán v elektronické podobě na mail, uvedený v objednávce.
Zákazník se zavazuje převzít připravenou zásilku s objednaným zbožím od poštovního přepravce nejpozději do 7 dnů od doručení oznámení (e-mailová nebo SMS zpráva) o připravení zásilky k doručení či osobnímu odběru. V případě porušení této smluvní povinnosti zákazník výslovně souhlasí s jednorázovým poplatkem ve výši 100,- Kč (dle §1817 OZ), představující paušální náhradu všech nákladů vynaložených prodávajícím v souvislosti s vyřízením, expedicí, zabalením a odesláním zákazníkem nevyzvednuté zásilky, a tuto se zavazuje prodávajícímu na jeho výzvu do 7 dnů uhradit. Nárok na tuto platbu nevzniká v případě řádného odstoupení zákazníka od uzavřené kupní smlouvy
Doprava :
Českou poštou Balík NA POŠTU za 140 kč
Českou poštou Balík DO RUKY za 140 kč
Českou poštou Doporučené psaní za 70 kč
Zásilkovna – vyzvednutí na pobočce zásilkovny za 70 kč.
Osobní vyzvednutí:
FN Ostrava Novorozenecká JIP (pouze ve všední dny od 6.00 – 14.00 hod, pavilon péčeo matku a dítě, 2 patro) – zdarma
Osobní vyzvednutí v prodejně Dvojcatka.cz - Prodejna Dvojčátka.cz
Ostrava-Radvanice, Těšínská 135/299 - zdarma
v případě doručení na dobírku se připočítává cena 30 kč.
Platba možná převodem z účtu, nebo při osobním vyzvednutí hotově
- Zrušení objednávky a odstoupení od smlouvy
Kupující bere na vědomí, že ve smyslu § 1837 odst. 1, písm. i) občanského zákoníku není oprávněn odstoupit od smlouvy ve 14 denní lhůtě.
Objednávku zboží může kupující zrušit do okamžiku kdy je objednávka potvrzena prodávajícím
- Práva a povinnosti z vadného plnění
Pokud má převzaté zboží nedostatky spočívající zejména ve vadě tisku či neodpovídá jeho množství nebo počet stran, jedná se o vady zboží, za které prodávající odpovídá.
Prodávající neodpovídá za vady vzniklé v důsledku běžného opotřebení.
- Vyřízení reklamace
Kupující je povinen odmítnout převzetí zjevně poškozené zásilky.
Reklamace dodaného zboží a nároky z titulu odpovědnosti za vady, jakož i veškeré další právní jednání zákazníka vůči prodávajícímu, se uplatňují písemnou formou či emailovou zprávou zaslanou na adresu: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Kupující je povinen uplatnit reklamaci u prodávajícího bez zbytečného odkladu od zjištění nedostatku. Učiní-li tak písemně nebo elektronicky, musí uvést své kontaktní údaje, popis závady a požadavek na způsob vyřízení reklamace.
Prodávající je povinen bezodkladně, nejpozději do 30 pracovních dnů, rozhodnout o reklamaci. Reklamaci prodávající vyřídí bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění. Po uplynutí této lhůty má kupující stejná práva, jako by se jednalo o podstatné porušení smlouvy.
Prodávající o vyřízení reklamace kupujícího bude informovat podle jeho požadavku e-mailovou zprávou nebo prostřednictvím SMS.
U oprávněné reklamace náleží kupujícímu náhrada účelně vynaložených nákladů.
- Ochrana osobních údajů
Kupující bere na vědomí, že jeho osobní údaje budou prodávajícím zpracovány v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (dále jen „GDPR“) a s dalšími právními předpisy.
Kupující bere na vědomí, že prodávající bude zpracovávat osobní údaje sám. Kupující dále bere na vědomí, že poskytovatel předá v případě objednávky osobní údaje dalším správcům, a to přepravním společnostem, které doručí objednaný předmět koupě kupujícímu.
Osobní údaje budou zpracovány za účelem naplnění smluvního vztahu mezi prodávajícím a kupujícím (uživatelem), a dále bude jeho e-mailová adresa využita k zasílání obchodních sdělení.
Kupující odesláním objednávky prohlašuje, že byl dle čl. 12 a následujících GDPR informován o zpracování jeho osobních údajů.
Prodávající bude v postavení správce osobních údajů zpracovávat osobní údaje kupujícího uvedené v objednávce, tj. jméno, příjmení, adresa, e-mailová adresa a telefonní číslo kupujícího v elektronické podobě. Kupující má právo přístupu k vlastním osobním údajům a právo na jejich opravu.
- Řešení sporů
Vztahy mezi prodávajícím a kupujícím (uživatelem) se řídí právními předpisy České republiky a případné spory bude rozhodovat příslušný soud. S případnou stížností se může kupující obrátit na orgán dohledu nebo státního dozoru.
Tyto obchodní podmínky jsou zobrazeny na webových stránkách prodávajícího a je tak umožněna jejich archivace a reprodukce kupujícím.
Pro prodávajícího i kupujícího je závazné znění obchodních podmínek uvedené na webových stránkách prodávajícího v den, kdy kupující učiní objednávku.
Pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodnou v případě sporu na přijatelném kompromisu, může se spotřebitel obrátit na Českou obchodní inspekci (oddělení ADR) s návrhem na zahájení mimosoudního řešení sporu. Náležitosti návrhu, popis průběhu jednání a další informace týkající se mimosoudního řešení sporu nalezne spotřebitel na internetových stránkách www.coi.cz.